sobota, 27 lipca 2013

Cześć Wszystkim! :)

Tak więc postanowiłam założyć tego bloga, aby ułatwić niektórym czytelniczkom, czy też czytelnikom znalezienia bloga o tematyce fanfiction. Na razie pojawiły się tutaj blogi wyłącznie związane z Harrym Potterem, lecz jest to spowodowane tym, iż jestem ich "lekką" miłośniczką. :)
Przyjmuję blogi zgodnie z Regulaminem więc proszę, pomóżcie mi w powiększeniu tego bloga. :)

Jest to dopiero początek mojej pracy z Bloggerem, dlatego przepraszam za wszelkie pojawiające się niedociągnięcia. Wraz z upływem czasu mam nadzieję na rozwijanie się tego bloga. :)
Postaram się ułatwić Wam dostęp do opowiadań, które Was zaciekawią.



Mam nadzieję, iż razem będziemy mogli rozwijać ten blog. :)

7 komentarzy:

  1. Hej. Nie wiedziałam, gdzie napisać ten komentarz, ale załóżmy, że nie będzie ci przeszkadzało, jeśli zamieszczę go tutaj.
    Więc... oczywiście, że nie mam nic przeciwko rozpowszechnianiu mojego bloga! Powiem więcej, bardzo, bardzo się cieszę z tego faktu! No i jest mi niezmiernie miło, że mój blog zasłużył, na umieszczenie na liście polecanych.;)
    Pozdrawiam i dzięki,
    Seya.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie mam nic przeciwko, aby link do mojego opowiadania się tu znalazł:) Cieszę sie, że uważasz je za warte polecenia:) Niedługo przenoszę je na blogspota, ale o tym Cię jeszcze poinformuję;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nie mam nic przeciwko i miło mi, że mój blog znalazł się na Twojej liście ;)
    pozdrawiam
    [hp-i-azyl-czasu]

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście możesz wszystkie moje blogi tu wstawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam jeszcze http://opyaoihl44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za dodanie mnie do poleconych blogów, cieszę się że moja historia podoba ci się na tyle, że umieściłaś ją tutaj. Oczywiście nie mam nic przeciwko :) Życzę również miłego kolekcjonowania nowych blogowych perełek ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpisałam Ci już na maila, jednak postanowiłam zajrzeć i tutaj. ;)
    Jeszcze raz dziękuje za umieszczenie mojego blogu na tej stronie. I też od razu mówię, że mój blog nie jest zawieszony. ;D Miałam gorszą chwilę i przez dłuższy czas nie publikowałam, jednak teraz rozdziały będą już dodawane częściej.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów w rozwijaniu swojej strony. ;)

    OdpowiedzUsuń